Dodatek węglowy – informacje

Szanowni Państwo,

Ruszył nabór wniosków na tzw „dodatek węglowy”. Najważniejsze informacje dla Mieszkańców:

1. Postępowania dotyczące przyznawania dodatku węglowego będą prowadzone w Ośrodku Pomocy Społecznej w Mieroszowie ul Żeromskiego 32 58-350 Mieroszów – telefon 74 84 58 262

2. Wnioski wg wzoru wskazanego w Rozporządzeniu Ministerstwa Klimatu i Środowiska z dnia 16 sierpnia 2022 roku (poz 1712) będą przyjmowane i rozpatrywane w OPS Mieroszów, natomiast składać wnioski można w:
* OPS Mieroszów – pokój nr 4
* BOK Urząd Miejski w Mieroszowie – pokój nr 1
* lub skrzynka ePUAP: /OPSmieroszow/SkrytkaESP

3. Wnioski można składać do 30 listopada br.

4. Rozpatrzenie wniosku następuje w okresie 30 dni od jego wpływu.

5. Wzór wniosku o dodatek węglowy znajdą Państwo również na stronie: https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy

6. Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem www.bip.mieroszow.pl

 

Wzory wniosków do pobrania – link do strony z wnioskami